keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Aikaisia herätyksiä ja thinspoa

Heräsin 3:46 enkä saa unta. Haluaisin aamulenkille, mutta äiti on työvuorossa enkä uskalla jättää pikkuveljeä yksin. Se on niin vainoharhainen, että jos se heräisi yksin niin se varmaan ajattelisi että kaikki muut on kuolleet. Mulla on tänään matikankoe, vamaan menee vallan mahtavasti lukematta ja lähes nukkumatta. Mutta ei se mua niinkään kiinnosta, mua kiinnostaa se että monelta mun kannattaa syödä aamupala ja mitä söisin. Tuntuu että kaloreita on tullut aivan liikaa viimepäivinä, korkein on 704. Oisko 600 parempi? Mistähän mun pitäis leikata? 


Voi että ku haluaisin salikortin. Jos mulla ois salikortti, menisin reenaamaan ennen kertaustuntia kokeen jälkeen. Se on täydellinen aika; ei paljoa porukkaa ja turhaa luppoaikaa. Kesällä kyllä hankin sen, pakko. En saa täällä kotona reenattua lihaksia yhtään, kun pelkään että joku tulee mun huoneeseen. Tässä perheessä on ihan normaalia, että ihmiset juoksee huoneesta toiseen koputtamatta. 



Monet teistä on varmaankin huomanneet Miley Cyrusin laihtumisen. En oo ikinä ajatellut, että hänellä olisi jotenkin ylipainoa tai edes löysyyttä, mutta kyllähän tuon eron huomaa selvästi. Aivan mahtava edistys, pakko myöntää!



Tällaisen aamupalan haluaisin:
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti